Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Άρθρο του διαχειριστή του blog για τις δημοτικές εκλογές...

Ως ενεργός νέος που αγαπώ την πόλη μου και παράλληλα συμμετέχω στα κοινά, διατηρώ εδώ και χρόνια το συγκεκριμένο τοπικό αυτοδιοικητικό blog: ILION-NEWS όπου απ΄την αρχή της δημιουργίας του - άσχετα με τις προσωπικές μου πεποιθήσεις ως διαχειριστής (κομματικές, πολιτικές, κοινωνικές, αθλητικές κ.α) -  φιλοξενεί όλες τις απόψεις και θέσεις μακριά από εξαρτήσεις χωρίς να εκπροσωπεί και να εκπροσωπείται από κανέναν. (Το Ilion-News και το ειδικό blog για τις εκλογές ekloges-ilion.blogspot.com συνεχίζει να δημοσιεύει όλες τις ανακοινώσεις των παρατάξεων)

Η ενασχόλησή μου με τα κοινά ξεκίνησε ως μαθητής γυμνασίου, συμμετέχοντας ως ιδρυτικό μέλος στο Μαθητικό Σχήμα Ιλίου κι από τότε συμμετέχω ενεργά σε διάφορες συλλογικότητες και πρωτοβουλίες της περιοχής κι όχι μόνο.

Πιστεύω ότι η γενιά μου αξίζει πολλά περισσότερα και πρέπει να εκφραστεί από κάθε μέσο που της δίνεται η ευκαιρία καθώς κι ότι οι εκλογές αυτές λόγω των κοινωνικοπολιτκών συγκυριών που διανύουμε ως πολίτες αυτού του τόπου, δεν είναι προσωποκεντρικές αλλά αμιγώς πολιτικές, ανταποκρίθηκα στο κάλεσμα του νεολαίου υποψήφιου δήμαρχου Κώστα Κάβουρα, επικεφαλής της νέας δημοτικής παράταξης: "Αλληλέγγυα Πόλη - Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αυτοδιοίκησης".

Διαμονή-Καταγωγή:
Έχω γεννηθεί και μένω με την οικογένειά μου στο Ίλιον (Νέα Λιόσια) Αττικής.
Κατάγομαι απ'τα Όχθια (Γορτυνία) Αρκαδίας κι απ'τον Άγιο Γεώργιο (Λατζόι) Ηλείας.

Σπουδές-Εκπαίδευση:
Υπαλλήλων Οικονομικών Υπηρεσίων - ΤΕΕ
Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας
Σχολή Διαιτησίας Καλαθοσφαίρισης (ΣΥΔΚΝΑ)

Επαγγελματική Δραστηριότητα:
Εκπαιδευόμενος τραπεζοϋπάλληλος στην Εθνική Τράπεζα
Συνεργάτης - Ανταποκριτής στην εφημερίδα Kontra News

Κοινωνική Δράση:
Συμμετοχή σε διάφορους συλλόγους απ'την Ηλεία και την Αρκαδία.
Ιδρυτικό μέλος Μαθητικού Σχήματος Ιλίου
Αγωνιστικές Επιτροπές Κατοίκων Ιλίου

Συνδικαλιστική Δράση:
π. μέλος Δ/Σ σπουδαστών Εστίας ΤΕΙ-Χαλκίδας


* Επειδή το ILION-NEWS είναι αντίθετο με άλλες σελίδες και μέσα που έχουν γίνει προπαγανδιστικά δελτία τύπου των παρατάξεων που υποστηρίζουν οι διαχειριστές τους ενόψει των εκλογών, παραθέτω την σελίδα μου στο Facebook για να με βρείτε εκεί: http://www.facebook.com/kostasdiony