Πέμπτη 6 Αυγούστου 2015

Το γάλα ενός άπορου βρέφους υιοθετεί οικονομικά για 1χρόνο, ο Βαγγέλης Αυγουλάς

"Είμαι μικρός και ταπεινός και λίγο …αδύναμος αλλά θα κάνω πάντα αυτό που πρέπει" έγραφε ανώνυμος ποιητής, χωρίς να ξέρει ότι με τα λίγα αυτά λόγια, κάτι σαν να προδιέγραφε μια πορεία που πολύ θα ήθελα να ακολουθήσω στη ζωή μου και τελικά, όσο μπορώ, την ακολουθώ. Ανήκω , βλέπετε, κι εγώ στη συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων που μέρα με την ημέρα, όλο και πιο δύσκολα τα βγάζει πέρα.


Αλλά ανεξάρτητα των προσωπικών προβλημάτων, του πόσο «μικροί και ταπεινοί κι αδύναμοι» είμαστε, όσοι νοιώθουμε την ανάγκη να υπηρετούμε την κοινωνία και την έννοια της αλληλεγγύης , τώρα στα δύσκολα, έστω και μόνο με τη στάση ζωής μας, περνάμε τις προσωπικές μας εξετάσεις, απέναντι στα Πιστεύω μας και σε όσους μας πιστεύουν.


Κι αν ένας μικρός και ταπεινός κι αδύναμος όπως εγώ ΜΠΟΡΕΙ να προσφέρει «κάτι», φανταστείτε τι θα μπορούσαν να κάνουν πολλοί μαζί μικροί και ταπεινοί κι αδύναμοι.


Εγώ, από τους κόπους της εργασίας μου, θέλω να «υιοθετήσω» οικονομικά τις ανάγκες ενός άπορου βρέφους σε βρεφικό γάλα κάθε μήνα και για ένα έτος. Ξεκινώ από τον Αύγουστο που οι δωρεές εξ όσων γνωρίζω, είναι αισθητά μειωμένες, αλλά οι ανθρώπινες ανάγκες για καθημερινή διατροφή και επιβίωση παραμένουν το ίδιο επιτακτικές.


Το είπα και ανέλαβα την υποχρέωση ως «δικηγόρος Βαγγέλης Αυγουλάς», στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τον Πρόεδρο του Εθελοντικού Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» κ. Κώστα Γιαννόπουλο.


Και θα προσπαθήσω να είμαι απολύτως εντάξει και στη μικρή –αλλά σοβαρή- υποχρεωσή μου πιστεύοντας ότι θα ακολουθήσουν κι άλλοι. Πήγα ήδη στο Κέντρο Στήριξης Παιδιών και Οικογένειας του Χαμόγελου του Παιδιού στο Μαρούσι και κατέθεσα σε είδος την ποσότητα βρεφικού γάλατος που μου υπέδειξαν οι αρμόδιοι, επαρκή για την πλήρη διατροφή ενός βρέφους όλο τον Αύγουστο.


Και θα το κάνω μέσα στις 5 πρώτες μέρες κάθε μήνα, μέχρι και την ολοκλήρωση του Καλοκαιριού του 2016. Μακάρι να μπορώ να το συνεχίσω. Το μόνο που ζήτησα από τους υπευθύνους , εφόσον βέβαια εκείνοι διαπιστώνουν ανάγκες, το βρεφικό γάλα που δωρίζω να διατίθεται κατά προτεραιότητα στο Ίλιον όπου είμαι ακόμη Δημοτικός Σύμβουλος.


Να θυμίσω ότι ο Πρόεδρος του Οργανισμού κ. Γιαννόπουλος έχει δηλώσει ότι «Το Χαμόγελο του Παιδιού» με μηδενική ρευστότητα και μηδενικά έσοδα, βρίσκεται σε οικονομική αδυναμία και όλοι αγωνιούν για το αν θα μπορέσουν να συνεχίσουν.


Κι όπως έχει πει, « Καλούμαστε να διαχειριστούμε την περικοπή δράσεων, υπηρεσιών και ανθρώπινου δυναμικού. Και σήμερα, σε μια Ελλάδα που καταρρέει, καταρρέει και «Το Χαμόγελο του Παιδιού».


* Ο Βαγγέλης Αυγουλάς είναι δικηγόρος και δημοτικός σύμβουλος Ιλίου