Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015

Ανακοίνωση υποψηφιότητας της Ντίνας Κοέδρου, με το ΕΠΑΜ

Δανειζόμενη λόγια από το πρόσφατο τραγούδι που κάνει πάταγο στο διαδίκτυο, του Λ. Μπαλάφα, "Να σταθώ στα πόδια μου", "μα δε με παίρνει να πώ δεν μπορώ, πρέπει να μπώ στο χορό", σας ενημερώνω ότι θα είμαι ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ε.ΠΑ.Μ Β' ΑΘΗΝΑΣ, γιατί ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ, 

ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΙΤΗΣ και, ώς εκ τούτου, αδυνατώ να απέχω από την προσπάθεια να αλλάξω αυτό τον τόπο, όπως κάνω χρόνια τώρα στο δρόμο. Η συμμετοχή μου είναι ΠΡΑΞΗ ΒΑΘΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ γιατί ώς πολίτης, οφείλω να συμμετέχω ενεργά στην διαμόρφωση της πολιτικής στην χώρα μου, μιάς πολιτικής που έχει παραδοθεί σε χέρια ξένων και εγχώριων συμφερόντων που έχουν διαμορφώσει μιά κατάσταση κατοχής στην Ελλάδα. 

Ναί, φίλοι μου, είμαστε υπό κατοχή και η ελευθερία του τόπου είναι αυτό στο οποίο, πάνω απ όλα, οφείλουμε να εστιάσουμε όλη μας την προσπάθεια. Για αυτό είμαι στο Ε.ΠΑ.Μ, για αυτό συμμετέχω στις εκλογές και για αυτή την ελευθερία αγωνίζομαι. 

Μια ελευθερία που μας έχουν στερήσει μέσω οικονομικού στραγγαλισμού, μέσω στέρησης σωρείας δικαιωμάτων και αποδόμηση όλων όσων θα έπρεπε ο πολίτης να επωφελείται, όπως η εργασία, η παιδεία μας, η υγεία μας, η εγχώρια παραγωγή μας, και εν τέλει, η δημοκρατία μας που ενώ βιάζεται συνεχώς, απεικονίζεται ώς υγιής, εφόσον μας "χαρίζουν" ακόμα το δικαίωμα της ψήφου. 

Ας μην αφήσουμε το τελευταίο όπλο που το σύστημα μας "επιτρέπει" ανεκμετάλλευτο. ΟΥΤΕ ΑΠΟΧΗ ΟΥΤΕ ΑΝΟΧΗ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΔΟΣΑΝ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΨΗΦΙΣΕ ΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ ΣΟΥ, ΤΟΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗ ΣΟΥ, ΒΑΛΕ ΤΟΥΣ ΕΠΑΜΙΤΕΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΝ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΦΙΜΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ...ΜΑ ΟΛΟΥΣ!!! 

ΨΗΦΙΣΕ Ε.ΠΑ.Μ!!!





* Η Ντίνα Κοέδρου είναι κάτοικος Ιλίου κι υποψήφια βουλευτής β' Αθηνών με το ΕΠΑΜ