Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019

Δημοτική Ισοπολιτεία: Υποψήφια με τον Αντώνη Κακούρη η δημοσιογράφος Ρούλα Κουσκουρή

Ο υποψήφιος Δήμαρχος Ιλίου Αντώνης Κακούρης, σε δήλωσή του τόνισε :

«Έχω τη χαρά να καλωσορίσω στον συνδυασμό «Δημοτική Ισοπολιτεία» ως υποψήφια δημοτική σύμβουλο τη Ρούλα Κουσκουρή.

Η Ρούλα δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Είναι μια αξιόλογη δυναμική γυναίκα που υπηρετεί το λειτούργημα της δημοσιογραφίας με ήθος και αξιοπρέπεια επί σειρά ετών. Ενδιαφέρεται έμπρακτα για τη πόλη που γεννήθηκε και μεγάλωσε. Για το λόγο αυτό επιθυμεί να προσφέρει μέσα από την ενασχόλησή με τα κοινά.

Είμαι βέβαιος ότι η Ρούλα με τη θετική της διάθεση, τις γνώσεις της για τα θέματα που απασχολούν το Ίλιον και κυρίως την αγάπη της για την πόλη μας, θα συμβάλλει ουσιαστικά στην προσπάθειά μας να γίνει το Ίλιον η πόλη που όλοι ονειρευόμαστε».

Η Ρούλα (Σταυρούλα) Κουσκουρή σε δήλωσή της τόνισε :

«Ανήκω στη τελευταία γενιά των Λιοσωτών που πρόλαβαν και έζησαν τις αλάνες και τη γειτονιά.

Με τον σύζυγό μου Γιώργο, έχουμε εμφυσήσει στο γιο και στη κόρη μας την αγάπη για την πόλη μας, απολαμβάνοντας με τη σειρά τους – με τη ματιά της δικής τους γενιάς – τη μοναδικότητα και τις ομορφιές του Ιλίου.

Το ενδιαφέρον μου για τα κοινά, ξεκινά από μικρή ηλικία και ήταν ένας καθοριστικός παράγοντας για την ενασχόλησή μου με τη δημοσιογραφία. Η αγάπη μου για την πόλη μας είναι ουσιαστική, διαχρονική και διάχυτη και είναι αυτή η αγάπη ένας από τους βασικούς λόγους που με οδήγησαν στο να αποδεχτώ την τιμητική πρόταση της συμπόρευσης στη μεγάλη συλλογική προσπάθεια με στόχο το Ίλιον του μέλλοντος.

Ο υποψήφιος Δήμαρχος Αντώνης Κακούρης είμαι σίγουρη ότι θα πετύχει σημαντικές βελτιώσεις και δομικές αλλαγές στη πόλη μας.

Πιστεύω ότι όσοι έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν πρέπει να μπαίνουν μπροστά και να προσπαθούν για το κοινό καλό. Το πιο σημαντικό σε έναν υποψήφιο είναι η διάθεση της προσφοράς μαζί με τη γνώση και την ικανότητα να παράξει ουσιαστικό αποτέλεσμα.

Ασκώ εδώ και 23 χρόνια τη δημοσιογραφία ένα λειτούργημα που διαχειρίζεται δύσκολες ανθρώπινες καταστάσεις και συμβάλλει καθοριστικά στην ενημέρωση και στην προβολή των καθημερινών κοινωνικών θεμάτων. Μέσα από τη δουλειά μου είτε στο μάχιμο ρεπορτάζ στο δρόμο, είτε στο τηλεοπτικό στούντιο, βλέπω ουσιαστικά τι συμβαίνει σε μία πόλη, σε μία κοινωνία. Αντιλαμβάνεσαι πλήρως τι πραγματικά συμβαίνει στην πόλη σου.

Γνωρίζω λοιπόν καλά τα προβλήματα που βιώνει σήμερα το Ίλιον, όχι μόνον από τη πολιτική αλλά και την κοινωνική τους διάσταση. Αυτή τη γνώση αποφάσισα ότι είναι ώρα να αξιοποιήσω με στόχο να προσφέρω ενεργά στην πόλη μου.

Ονειρεύομαι τα παιδιά μας να μεγαλώσουν σε μια πόλη – πρότυπο και θα προσπαθήσω να συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις στη κατεύθυνση αυτή.

Το Ίλιον θα είναι ο μεγάλος νικητής’’