Πολύ «νωρίς» θυμήθηκε να ασχοληθεί ο κ. Κάβουρας και η κυβερνητική παράταξή του «Αλληλέγγυα Πόλη» με το ζήτημα των συγκοινωνιών στο Ίλιον.
Του θυμίζουμε πως στις 31 Οκτώβρη 2017, Λαϊκές Επιτροπές, σωματεία και μαζικοί φορείς της Δυτικής Αθήνας, πραγματοποίησαν μαζική συγκέντρωση στο Ίλιον απαιτώντας φθηνές, συχνές και αξιόπιστες συγκοινωνίες.
Οι διοργανωτές της συγκέντρωσης ανέδειξαν από τότε την άσχημη εικόνα της συγκοινωνιακής κατάστασης που επικρατεί για τους χιλιάδες εργαζόμενους και νέους της περιοχής. Τη μείωση των δρομολογίων και την κατάργηση γραμμών, τις συνεχείς αυξήσεις της τιμής των εισιτηρίων, τον γερασμένο στόλο με ακινητοποιημένο σχεδόν το 50% σε λεωφορεία και τρόλεϊ, τις μπάρες και τον εκφοβισμό. Το γεγονός ότι ολόκληρες περιοχές στις Δυτικές Συνοικίες της Αθήνας δεν καλύπτονται στοιχειωδώς συγκοινωνιακά. Ότι οι κάτοικοι σε περιοχές όπως η Ανάκασα, ο Άτταλος, η Παλατιανή και το Πανόραμα περιμένουν με τις ώρες το Γ10, το 704, 719 και το 747 αντίστοιχα. Ότι επιπλέον, τις ώρες αιχμής επικρατεί απίστευτος συνωστισμός, με αποτέλεσμα ο κόσμος που περιμένει είτε να στοιβάζεται σαν τις σαρδέλες είτε να μη χωράει και να περιμένει το επόμενο λεωφορείο.
Ταυτόχρονα πρόβαλαν συγκεκριμένες διεκδικήσεις με βάση τις ανάγκες του λαού της περιοχής:
- Μείωση τις τιμής των εισιτηρίων κατά 50%.
- Δωρεάν μετακίνηση για τους εργαζόμενους τις ώρες αιχμής.
- Δωρεάν μετακίνηση ανέργων, μαθητών και σπουδαστών.
- Ειδική μέριμνα για την εξυπηρέτηση ηλικιωμένων και ΑμΕΑ.
- Σύνδεση της περιοχής με γραμμή του Μετρό.
- Σύνδεση των γειτονιών μεταξύ τους.
- Κρατική επιχορήγηση για την επισκευή και ανανέωση του στόλου των οχημάτων.
- Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού με πλήρη δικαιώματα.
Τότε βέβαια ο κ. Κάβουρας ούτε άκουσε, ούτε είδε τις αγωνιστικές πρωτοβουλίες και τις διεκδικήσεις του λαού της περιοχής. Το θυμήθηκε τώρα, προεκλογικά μάλιστα. Τον καταλαβαίνουμε. Ο μοναδικός του καημός είναι να κρύψει και στο ζήτημα των συγκοινωνιών, τις σοβαρές ευθύνες της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ που συνεχίζοντας το έργο των προηγούμενων, υποβαθμίζει τις αστικές συγκοινωνίες στη βάση της λογικής κόστους - κέρδους, με τη δραματική περικοπή της επιχορήγησης των λειτουργικών αναγκών από τον κρατικό προϋπολογισμό, με τη μείωση του προσωπικού κατά 40%.
Ο λαός του Ιλίου και όλης της περιοχής μπορεί να επιβάλλει τα παραπάνω δίκαια αιτήματά του δυναμώνοντας τον αγώνα και τη διεκδίκηση, σε αντιπαράθεση με την αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης που υλοποιείται με τη ουσιαστική στήριξη της Δημοτικής αρχής.
Μπροστά οι ανάγκες του λαού! Δυναμώνουμε την οργάνωση και τον αγώνα, αλλάζουμε τους συσχετισμούς παντού!
Λαϊκή Συσπείρωση Ιλίου
Νίκος Σταματόπουλος