Αναγκαιότητα στον καιρό της πανδημίας η πύκνωση των δρομολογίων των λεωφορείων στο Ίλιον και η ίδρυση δημοτικής συγκοινωνίας
Αλήθεια, τα μέλη της διοίκησης του Δήμου στο Ίλιον, μετακινούνται καθόλου με τις δημόσιες συγκοινωνίες; Μπαίνουν καθόλου μέσα στα λεωφορεία στην Παλατιανή, στον Άγιο Φανούριο, στη Ζωοδόχου Πηγή, στο Κέντρο, στη Ραδιοφωνία; Έχουν εικόνα πόση ώρα χρειάζεται να περιμένει ο δημότης για να μετακινηθεί από τη μία γειτονιά της πόλης μας στο κέντρο και μετά πάλι πίσω σπίτι του; Έχουν ο κ. δήμαρχος, οι αντιδήμαρχοι και τα λοιπά στελέχη της δημοτικής αρχής αντίληψη ότι συχνά οι επιβάτες των λεωφορείων στο Ίλιον, στοιβάζονται μέσα σε αυτά σαν παστωμένες σαρδέλες;
Αυτά είναι κάποια βασικά ερωτήματα που θα πρέπει να απαντηθούν για να ξέρουμε για τι πράγμα μιλάμε. Προφανώς, αυτό το χάλι με τις δημόσιες συγκοινωνίες και τα λεωφορεία στο Ίλιον, δεν είναι αποκλειστική ευθύνη της παράταξης Ζενέτου. Αλλά, αλήθεια, ποια θα έπρεπε να είναι η προτεραιότητα μιας δημοτικής αρχής τη στιγμή που ο κορονοϊός βλέπουμε ότι επιμένει και η υγειονομική κρίση συνεχίζεται; Να διοργανώνει φιέστες για την αυτοπροβολή της ή επιτέλους να προχωρήσει στην ίδρυση δημοτικής συγκοινωνίας στο Ίλιον, για την ευκολότερη και ασφαλέστερη μετακίνηση των δημοτών;
Ως δημοτική κίνηση έχουμε καταγγείλει κατά το παρελθόν και υπενθυμίζουμε και τώρα πως από το 2015 υπάρχει έτοιμη συγκοινωνιακή μελέτη στον Δήμο Ιλίου που προβλέπει τη δημιουργία δύο νέων γραμμών δημοτικής συγκοινωνίας στο Ίλιον, με συνολικό ετήσιο κόστος 160 χιλιάδες ευρώ. Δύο νέων γραμμών που αναμένεται, σύμφωνα και με την επιστημονική δουλειά που έχει γίνει, να βοηθήσουν τα μέγιστα στη βελτίωση της μεταφοράς και μετακίνησης των κατοίκων του Ιλίου εντός του Δήμου.
Κάποια στιγμή θα πρέπει να απολογηθεί η δημοτική αρχή στους δημότες για όλη αυτή την αλαζονεία και την αδιαφορία που επιδεικνύει πάνω σε βασικά, κομβικά για την καθημερινότητα των πολιτών θέματα, όπως η μετακίνηση με δημόσια και δημοτική συγκοινωνία. Αλήθεια, κύριε Δήμαρχε, πως αισθάνεστε που σε γειτονικούς δήμους, συνάδελφοί σας, προχωρούν στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, και προμηθεύουν τις πόλεις τους με ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, τη στιγμή που εσείς δεν έχετε καν πράξει το αυτονόητο, να ιδρύσετε δημοτική συγκοινωνία; Αισθάνεστε περήφανος για αυτό το κατόρθωμα; Ή πάλι θα αρκεστείτε στο γνωστό «άλλοι φταίνε» και τελείωσε η ιστορία;
Ως δημοτική κίνηση «Αλληλέγγυα Πόλη – Συμμαχία για το Ίλιον», έχουμε δεσμευτεί κατά το παρελθόν και αυτό θα πράξουμε και τώρα για:
- την αξιοποίηση της υπάρχουσας συγκοινωνιακής μελέτης του Δήμου που αυτή τη στιγμή λιμνάζει σε κάποια συρτάρια
- την ανάπτυξη δημοτικής συγκοινωνίας στο Ίλιον με στόχο την καλύτερη, ασφαλέστερη και ευκολότερη σύνδεση των γειτονιών της πόλης μας με το κέντρο και τα μέσα σταθερής τροχιάς
- την επέκταση της δημοτικής συγκοινωνίας προς το Πάρκο Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης «Α. Τρίτσης»
- την πύκνωση των δρομολογίων της αστικής συγκοινωνίας στις συνοικίες της πόλης που σήμερα οι κάτοικοι ταλαιπωρούνται πραγματικά μέχρι να περάσει ένα λεωφορείο (Ζ. Πηγή, Άγιος Νικόλαος, Παλατιανή, Ραδιοφωνία, Άγιος Φανούριος)
- την πλήρη αναμόρφωση των στάσεων του ΟΑΣΑ για αξιοπρεπείς συνθήκες αναμονής των επιβατών
- την διασφάλιση της πρόσβασης όλων των ΑμεΑ συμπολιτών μας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ), αφήνοντας πίσω απαράδεκτους αποκλεισμούς που βλέπουμε να ισχύουν μέχρι σήμερα
- την επέκταση της εφαρμογής της τηλεματικής σε όλα τα μέσα και τις στάσεις για την ενημέρωση των επιβατών σε πραγματικό χρόνο
- την ενίσχυση των εναλλακτικών μέσων μετακίνησης (πχ ποδήλατο) στην πόλη του Ιλίου με τη δημιουργία κατάλληλων υποδομών (πεζόδρομοι, ποδηλατοδρόμοι κλπ)
- την επίσπευση της διέλευσης του Μετρό στην πόλη μας με την παράλληλη σύνδεσή του με το Πάρκο Α. Τρίτσης
Αλήθεια, τα μέλη της διοίκησης του Δήμου στο Ίλιον, μετακινούνται καθόλου με τις δημόσιες συγκοινωνίες; Μπαίνουν καθόλου μέσα στα λεωφορεία στην Παλατιανή, στον Άγιο Φανούριο, στη Ζωοδόχου Πηγή, στο Κέντρο, στη Ραδιοφωνία; Έχουν εικόνα πόση ώρα χρειάζεται να περιμένει ο δημότης για να μετακινηθεί από τη μία γειτονιά της πόλης μας στο κέντρο και μετά πάλι πίσω σπίτι του; Έχουν ο κ. δήμαρχος, οι αντιδήμαρχοι και τα λοιπά στελέχη της δημοτικής αρχής αντίληψη ότι συχνά οι επιβάτες των λεωφορείων στο Ίλιον, στοιβάζονται μέσα σε αυτά σαν παστωμένες σαρδέλες;
Αυτά είναι κάποια βασικά ερωτήματα που θα πρέπει να απαντηθούν για να ξέρουμε για τι πράγμα μιλάμε. Προφανώς, αυτό το χάλι με τις δημόσιες συγκοινωνίες και τα λεωφορεία στο Ίλιον, δεν είναι αποκλειστική ευθύνη της παράταξης Ζενέτου. Αλλά, αλήθεια, ποια θα έπρεπε να είναι η προτεραιότητα μιας δημοτικής αρχής τη στιγμή που ο κορονοϊός βλέπουμε ότι επιμένει και η υγειονομική κρίση συνεχίζεται; Να διοργανώνει φιέστες για την αυτοπροβολή της ή επιτέλους να προχωρήσει στην ίδρυση δημοτικής συγκοινωνίας στο Ίλιον, για την ευκολότερη και ασφαλέστερη μετακίνηση των δημοτών;
Ως δημοτική κίνηση έχουμε καταγγείλει κατά το παρελθόν και υπενθυμίζουμε και τώρα πως από το 2015 υπάρχει έτοιμη συγκοινωνιακή μελέτη στον Δήμο Ιλίου που προβλέπει τη δημιουργία δύο νέων γραμμών δημοτικής συγκοινωνίας στο Ίλιον, με συνολικό ετήσιο κόστος 160 χιλιάδες ευρώ. Δύο νέων γραμμών που αναμένεται, σύμφωνα και με την επιστημονική δουλειά που έχει γίνει, να βοηθήσουν τα μέγιστα στη βελτίωση της μεταφοράς και μετακίνησης των κατοίκων του Ιλίου εντός του Δήμου.
Κάποια στιγμή θα πρέπει να απολογηθεί η δημοτική αρχή στους δημότες για όλη αυτή την αλαζονεία και την αδιαφορία που επιδεικνύει πάνω σε βασικά, κομβικά για την καθημερινότητα των πολιτών θέματα, όπως η μετακίνηση με δημόσια και δημοτική συγκοινωνία. Αλήθεια, κύριε Δήμαρχε, πως αισθάνεστε που σε γειτονικούς δήμους, συνάδελφοί σας, προχωρούν στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, και προμηθεύουν τις πόλεις τους με ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, τη στιγμή που εσείς δεν έχετε καν πράξει το αυτονόητο, να ιδρύσετε δημοτική συγκοινωνία; Αισθάνεστε περήφανος για αυτό το κατόρθωμα; Ή πάλι θα αρκεστείτε στο γνωστό «άλλοι φταίνε» και τελείωσε η ιστορία;
Ως δημοτική κίνηση «Αλληλέγγυα Πόλη – Συμμαχία για το Ίλιον», έχουμε δεσμευτεί κατά το παρελθόν και αυτό θα πράξουμε και τώρα για:
- την αξιοποίηση της υπάρχουσας συγκοινωνιακής μελέτης του Δήμου που αυτή τη στιγμή λιμνάζει σε κάποια συρτάρια
- την ανάπτυξη δημοτικής συγκοινωνίας στο Ίλιον με στόχο την καλύτερη, ασφαλέστερη και ευκολότερη σύνδεση των γειτονιών της πόλης μας με το κέντρο και τα μέσα σταθερής τροχιάς
- την επέκταση της δημοτικής συγκοινωνίας προς το Πάρκο Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης «Α. Τρίτσης»
- την πύκνωση των δρομολογίων της αστικής συγκοινωνίας στις συνοικίες της πόλης που σήμερα οι κάτοικοι ταλαιπωρούνται πραγματικά μέχρι να περάσει ένα λεωφορείο (Ζ. Πηγή, Άγιος Νικόλαος, Παλατιανή, Ραδιοφωνία, Άγιος Φανούριος)
- την πλήρη αναμόρφωση των στάσεων του ΟΑΣΑ για αξιοπρεπείς συνθήκες αναμονής των επιβατών
- την διασφάλιση της πρόσβασης όλων των ΑμεΑ συμπολιτών μας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ), αφήνοντας πίσω απαράδεκτους αποκλεισμούς που βλέπουμε να ισχύουν μέχρι σήμερα
- την επέκταση της εφαρμογής της τηλεματικής σε όλα τα μέσα και τις στάσεις για την ενημέρωση των επιβατών σε πραγματικό χρόνο
- την ενίσχυση των εναλλακτικών μέσων μετακίνησης (πχ ποδήλατο) στην πόλη του Ιλίου με τη δημιουργία κατάλληλων υποδομών (πεζόδρομοι, ποδηλατοδρόμοι κλπ)
- την επίσπευση της διέλευσης του Μετρό στην πόλη μας με την παράλληλη σύνδεσή του με το Πάρκο Α. Τρίτσης