Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2018

Ένοπλη νεαρή γυναίκα με μαντήλα ξαφρίζει μαγαζιά σε Πειραιά, Κορυδαλλό, Ίλιον, Περιστέρι (PHOTOS)

Νεαρή γυναίκα γύρω στα 30-35 ετών, λευκή, παριστάνοντας τη Σύρια και φορώντας μαντήλα, την περασμένη Τρίτη μπήκε στο κομμωτήριο στον Κορυδαλλό και με τεχνάσματα απέσπασε την είσπραξη της ημέρας.

Το nena.gr, επικοινώνησε με τη μία από τις ιδιοκτήτριες του κομμωτηρίου την κ. Ρένα η οποία περιέγραψε με κάθε λεπτομέρεια το ατυχές συμβάν, προκειμένω να ενημερωθεί όλος ο κόσμος για το έντεχνο σχέδιο που χρησιμοποιεί η επικίνδυνη αυτή γυναίκα παριστάνοντας την πελάτισσα.


«Ήταν Τρίτη κατά τις επτά παρά πέντε το βράδυ, στο κομμωτήριο εκείνη τη στιγμή υπήρχαν επτά πελάτισσες, καταλαβαίνετε πως είχα πολύ δουλειά. Ξαφνικά μπαίνουν ταυτόχρονα μέσα μία γυναίκα (η κλέφτρα) και ένας άλλος κύριος ο οποίος δεν ήταν μαζί της, και έπρεπε να ασχοληθώ ταυτόχρονα και με τους δύο.

Κρατούσαν και οι δύο στα χέρια τους χαρτιά, εκείνη πολύ ευγενικά παραχώρησε τη θέση της στον άνδρα και περίμενε τη σειρά της. Ο κύριος μου άφησε μία προσφορά για καθαρισμούς κτιρίων και σε 3-4 λεπτά της ώρας έφυγε από το μαγαζί.

Αμέσως μετά η γυναίκα που φορούσε μαντήλα όπως ακριβώς οι Σύριες μου ζήτησε μία μάσκα μαλλιών και μάλιστα την πιο φθηνή. Της έδωσα μία που κόστιζε 19,00 και μου έδωσε 50ευρο για να πληρώσει. Ανοίγοντας το ταμείο μου για να της δώσω ρέστα, δεν έφυγε από το μαγαζί αλλά μου ζήτησε να κλείσει ένα ραντεβού στη μητέρα της για την επόμενη ημέρα.

Της έδωσα τα ρέστα της, έκλεισα το ταμείο και αμέσως μου προέβαλε ένα χαρτί περίπου όσο μία Α4, εκεί έγραφε υποτίθεται το ραντεβού για βαφή μαλλιών της μητέρας της, αφού της έκλεισα το ραντεβού, προσπαθούσε να πλησιάζει το ταμείο πολύ ταχυδακτυλουργικά, δηλαδή εισερχόταν στο χώρο που κάθεται μόνο η ταμίας, και αφού την απομάκρυνα αρκετές φορές εκείνη πρότεινε να μου δώσει ακόμα και προκαταβολή για το ραντεβού της μητέρας της.

Κάτι τέτοιο δε συνηθίζεται έτσι, όσο εγώ έφερνα αντιρρήσεις εκείνη έβρισκε αφορμή να εισέρχεται στον προσωπικό μου χώρο κρατώντας το χαρτί πάνω από το συρτάρι της ταμειακής μηχανής για να την καλυπτει με αυτό, προτάσωντάς το και σε εμένα.

Τελικά επειδή με πίεζε ο χρόνος, πήρα την προκαταβολή για το ραντεβού της μητέρας της και εκείνη συνέχιζε να εισέρχεται μέσα στο χώρο της ταμειακής μηχανής παρ’ όλο που κάθε τόσο την απομάκρυνα, δήθεν για να μου εξηγήσει πως το ραντεβού τελικά ήταν για πεντικιούρ και πως εγώ τόση ώρα δεν καταλάβαινα καλά.

Όλα αυτά σε «σπασμένα» Ελληνικά για να δίνει την εντύπωση της Σύριας, κατάλαβα τότε πως κάτι πρέπει να συμβαίνει γιατί δε μου άρεσε η επιμονή της. Αμέσως της επέστρεψα τα χρήματα για το ραντεβού της επόμενης ημέρας, ζητώντας της να φύγει από το μαγαζί γιατί είχα δουλειά και ήδη με απασχολούσε ένα τέταρτο.

Εκείνη εξακολουθούσε να βρίσκεται με το χέρι της επάνω από την ταμειακή μηχανή μου και να συζητά έντονα μαζί μου, στο χέρι της κρατούσε πάντα ανοιχτή μία μεγάλη κόλα χαρτί Α4.

Όταν τελικά έφυγε από το μαγαζί, πήγα στην πελάτισσα που είχα αφήσει τόση ώρα να περιμένει και μετά από 2-3 λεπτά, μου πέρασε από το μυαλό να κοιτάξω μέσα στο ταμείο μου, γιατί κάτι δε μου πήγαινε καλά με τη συμπεριφορά της συγκεκριμένης γυναίκας. Τότε λοιπόν διαπίστωσα πως τα χρήματα της είσπραξης εκείνης της ημέρας είχαν κάνει φτερά.

Η γυναίκα αυτή ήταν πολύ ευγενική, καθαρή, φορούσε γκρίζο κολάν, τεράστια γυαλιά και μία μαντήλα στο κεφάλι της, στερεωμένη με τον τρόπο που το κάνουν οι Σύριες. Στο αριστερό της μάγουλο είχε ζωγραφισμένη μία καρδιά, για να αποσπά την προσοχή και να μη θυμάσαι το πρόσωπό της.


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το χαρτί που κρατάει ανοιχτό είναι μεγάλο και το κρατά για να μη βλέπει το θύμα της, τι συμβαίνει κάτω από το χαρτί !!!


Έξω από το μαγαζί μου την περίμενε ένας άνδρας μέσα σε ένα ασημένιο τετράπορτο αυτοκίνητο. Ο άνδρας αυτός είχε πάρα πολύ πυκνά μαλλιά τα οποία έπεφταν στο πρόσωπό του.»

Αυτά είναι τα τα λόγια της κ. Ρένας που διατηρεί κομμωτήριο στον Κορυδαλλό μαζί με την αδελφή της τη Μαρία.

Όταν όμως η Ρένα κοινοποίησε μέσα από το λογαριασμό του καταστήματός της, στο facebook το γεγονός, παρουσιάστηκαν κι άλλοι επιχειρηματίες που είχε «χτυπήσει» η γυναίκα με τη μαντήλα και το σημάδι στο πρόσωπο.

Η γυναίκα με τη μαντήλα είχε κάνει την επίσκεψή της σε ψιλικατζίδικο στον Κορυδαλλό όπου έβγαλε «όπλο» για να απειλήσει την κυρία που ήταν στο μαγαζί, και να της αποσπάσει την είσπραξη, επίσης στην ίδια γειτονιά με το κομμωτήριο, πέρασε και από λογιστικό γραφείο από το οποίο σούφρωσε το κινητό του λογιστή. Για κακή της τύχη όμως της έπεσε από τα χέρια και το «μάζεψε» πίσω ο ιδιοκτήτης του.

Φορώντας μαντήλα, την περασμένη Τρίτη μπήκε σε κομμωτήριο στην Τζων Κένεντι στο Περιστέρι και με τεχνάσματα απέσπασε πορτοφόλι.

Συγκεκριμένα όπως αναφέρει το peristerinews.gr, η γυναίκα μπήκε στο κομμωτήριο λέγοντας πως θέλει να κλείσει ραντεβού για την μητέρα της και μάλιστα στα χέρια της κρατούσε και ένα χαρτονόμισμα των 50 ευρώ με το οποίο ήθελε να προπληρώσει το ραντεβού.

Επειδή δεν μιλούσε καλά ελληνικά ούτε αγγλικά στο χέρι της κρατούσε ένα χαρτί Α4 με δύο λέξεις γραμμένες στα γαλλικά για το χρώμα μαλλιών και το κούρεμα.

Οι άνθρωποι του καταστήματος προσπάθησαν να συνεννοηθούν μαζί της στα γαλλικά αλλά και αυτά δεν τα γνώριζε καλά. Είχε μόνο σκοπό να τους αποπροσανατολίσει.

Η γυναίκα είναι λευκή, φορά μαντήλα, έχει έντονα βαμμένα τα χείλη της με κόκκινο κραγιόν προφανώς για αλλοίωση των χαρακτηριστικών της.

Στον Πειραιά επισκέφθηκε καθαριστήριο όπου πήρε από τον ιδιοκτήτη του 400 ευρώ, στο Ίλιον έχει σαρώσει τα κινητά, στο Περιστέρι τα πορτοφόλια, και δεν της γλίτωσαν το Φάληρο και ο Ταύρος.