Στη Βουλή έφερε με επίκαιρη ερώτηση το θέμα του ξεπαγώματος της επέκτασης της Γραμμής 2 του Μετρό της Αθήνας, ο βουλευτής Β' Αθηνών Δημήτριος Καρράς. Όπως αναφέρεται στο κείμενο για την τοπική αυτοδιοίκηση παραμένει ως πρώτη προτεραιότητα το παραπάνω ζήτημα με τον ισχυρισμό ότι από το 2013 ότι είχε δρομολογηθεί η επέκταση με 3 σταθμούς και μάλιστα πως έχουν ολοκληρωθεί οι γεωλογικές, γεωφυσικές και γεωτεχνικές έρευνες και μελέτες.
Υποστηρίζεται μάλιστα από τον κ.Καρρά, ότι ήταν εξασφαλισμένη η χρηματοδότηση κατασκευής του έργου από το ΕΣΠΑ 2014-2020 αλλά δεν προχώρησε και δόθηκε προτεραιότητα στην Γραμμή 4. Ο βουλευτής ζητά να μάθει αν θα ξεπαγώσει το έργο της επέκτασης και αν υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα δημοπράτησης.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΙΛΙΟΝ
Το θέμα της περαιτέρω επέκτασης της Γραμμής 2 από την Ανθούπολη μέχρι το Ίλιον με 3 σταθμούς είναι στην ατζέντα της Αττικό Μετρό ήδη από τα τέλη της προηγούμενης δεκαετίας. Οι τρεις νέοι σταθμοί έχουν χωροθετηθεί όλοι στα διοικητικά όρια του Δήμου Ιλίου. Οι δύο πρώτοι θα είναι επί της Λ.Θηβών: ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ (Θηβών και Καππαδοκίας), ΙΛΙΟΝ (Θηβών και Ελαιών) και ο τερματικός θα είναι κοντά στα σύνορα με Καματερό και θα λέγεται ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Αγίου Νικολάου και Παραμυθιάς).
Το κόστος του εκτιμάται σε περίπου 400 εκατ.ευρώ και θα έχει μήκος 4χλμ. εξυπηρετώντας καθημερινά 51.000 επιβάτες, βάζοντας το Μετρό ακόμα πιο βαθιά στα βόρειο-δυτικά προάστια της πόλης. Στην συνολική της μορφή μάλιστα η Γραμμή 2 προγραμματίζεται να φτάσει ακόμα πιο βόρεια, μέχρι την Αττική Οδό όπου θα δημιουργηθεί ένας κόμβος καθώς θα βρίσκεται υπόγεια κάτω από τον Προαστιακό Σταθμό ΖΕΦΥΡΙ.
Με πληροφορίες από το ypodomes.com